Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99.
Gucci співпрацює з білоруською компанією фешн-технологій Wanna, яка спеціалізується на використанні доповненої реальності для створення тривимірних моделей. Ці моделі можна використовувати у розробці цифрових фурнітур для кросівок та годинників. Компанія Wanna давно тісно співпрацює зі світом моди та технологій, зокрема з такими брендами, як Reebok, Puma та Snapchat.
Мета цієї співпраці — перевірити, як споживачі сприймають віртуальну примірку та носіння одягу або взуття. Gucci теж раніше працював з Wanna, оцифрувавши свої віртуальні кросівки для примірки у власному додатку.
Gucci продемонстрував успіх, адаптувавшись до світу віртуального одягу, раніше співпрацюючи з ігровою платформою Roblox, онлайн-іграми Drest, Sims 4 і навіть Pokémon. За допомогою своєї колекції віртуального взуття Gucci планує орієнтуватися на технічно підкованого споживача з покоління Z, який, можливо, поки не в змозі дозволити купити собі фізичні продукти Gucci.
Віртуальні кросівки Gucci, вартість якого становить $8,99 у додатку Wanna або $11,99 у додатку Gucci, можуть в перспективі охопити ширший діапазон аудиторії. На відміну від NFT, кількість можливих замін взуття буде необмежена.
Сергій Архангельський, генеральний директор Wanna, прогнозує, що технологія AR у фешн-галузі продовжуватиме рости: «Через п’ять, а може, й 10 років відносно велика частина доходів модних брендів буде надходити від цифрових продуктів. Наша мета — фактично замінити просто фотографії товару чимось, що є набагато цікавішим та ближчим до офлайн-покупок».
Цифрове взуття Gucci буде недоступне для перепродажу, оскільки цифровий продукт знаходиться лише на початковій стадії.
Читайте також: Модний дизайнер Філіп Лім та індустріальна дизайнерка Шарлотта МакКарді створили «безнафтову» сукню, розшиту паєтками з рослинного біопластику.