Группа Efes опубликовала отчёт по устойчивому развитию

 

Некоторые результаты деятельности группы Efes, представленные в отчёте:

 

  • По сравнению с 2008 годом компания израсходовала на 19% меньше воды в процессе производства пива и на 24% – в производстве солода. Общий объём воды, сэкономленный компанией за последние 5 лет, примерно отвечает годовым потребностям города размером с Житомир или Ровно (приблизительно 67 тыс. семей, в среднем по четыре человека в каждой).

 

 

 

  • Объема электроэнергии, сэкономленной компанией за последние пять лет, достаточно для того, чтобы удовлетворить годовую потребность Запорожья или Львова (примерно 200 тыс. семей, в среднем по четыре человека в каждой).

 

 

 

  • Если все стеклянные бутылки, повторно использованные компанией за последние пять лет, выстроить в линию, она обогнет Землю по экватору почти 27 раз.

 

 

 

  • В 2013 году компания почти полностью перерабатывала все твердые отходы и побочные продукты производства пива и солода (уровень переработки составил 94,6%).

 

Отчет группы Efes получил платиновую награду в категории ‘Sustainability Report’ на международном конкурсе 2014 Spotlight Awards Global Communications Competition (LACP). Также отчет получил «золото» в категории ‘Most Improved Applications’.

 

 

Ознакомиться с отчетом по устойчивому развитию группы Efes (на английском языке) можно на официальном сайте компании

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...