Горячее светило дарит холод

Компания Unilever представила на рынке США коммерческие морозильники для мороженого, работающие от солнечной энергии. По данным компании, такие установки для продажи мороженого в рознице экономнее обычных не менее чем на 70%.

Крупнейший производитель мороженого в мире, которому только на рынке США принадлежат такие бренды, как Popsicle, Ben & Jerry’s, Klondike, Breyers, Starbucks и Slim Fast, сегодня имеет в своём распоряжении около полутора миллионов морозильных камер для мороженого, которые работают на солнечной энергии. Они производятся из вторсырья, что помогает сократить энергопотребление, нагрузку на энергосистему, а также количество углекислого газа, выделяемого в атмосферу. Этими холодильными установками можно управлять с помощью мобильного приложения. Оно отслеживает данные о производительности оборудования, о его местонахождении, энергопотреблении и и.д. Компания Unilever проводит испытания морозильных камер для продажи мороженого с Олимпийских игр 2004 года в Афинах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».