Google разрабатывает «цензурный» поисковик для китайского рынка

Хотя сервисы Google в Китае запрещены, компания создает специальную версию поисковика для рынка Поднебесной. Технология будет цензурировать контент в поисковой выдаче согласно требованиям китайских властей. Об этом сообщает онлайн-издание The Intercept, ссылаясь на собственные источники.

По данным The Intercept, проект под названием Dragonfly начали разрабатывать в прошлом году. Его разработку ускорили после декабря 2017 года, когда CEO Google Сундар Пичаи провел встречу с китайскими чиновниками.

The Intercept стало известно о двух мобильных приложениях для Android – Maotai и Longfei. При этом неизвестно, намерен ли Google запускать в КНР полноценную веб-версию. Dragonfly будет автоматически блокировать все те ресурсы, которые неугодны «Великому китайскому файрволу». Под цензуру попадают и результаты поиска по изображениям.

Также по отдельным поисковым запросам поисковик вообще будет показывать пользователям пустые поля. Если Dragonfly разрешат китайские чиновники, Google начнет вводить систему в КНР в ближайший год. The Intercept отправил запросы по этой информации в компанию и Министерство иностранных дел Китая, но не получил ответа.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...