Google обновил интерфейс почты Gmail, а вы и не заметили

Почта Gmail от Google плавно, но уверенно переходит на новый дизайн с новыми возможностями. Хотя большинство элементов остались на своих местах, все же разработчики добавили новые функции.

Так, вложения в письма сразу видны при просмотре входящих (нет надобности открывать письма). К тому же, пользователь может получить простой доступ к другим онлайн-сервисам Google: Calendar, Tasks и Keep.

Все опасные письма (по мнению системы) будут отмечены большой красной плашкой. Помимо этого, Gmail запускает конфиденциальный режим. Он запрещает пересылать, копировать или скачивать письмо; может уничтожить его по истечении времени или потребовать ввести пароль для прочтения.

Для веб-интерфейса почты добавили функцию «Умный ответ»: она генерирует варианты быстрого ответа на письма при помощи алгоритмов машинного обучения.

Нововведение коснулось и мобильного приложения Gmail: здесь теперь можно указывать приоритетные письма. Кроме того, Gmail начнет предлагать отписываться от почтовых рассылок, если пользователь перестал их читать.

Как перейти на новый дизайн

Нажмите на шестеренку в правом верхнем углу экрана и выберете опцию «Попробовать новый интерфейс Gmail».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.