Google ищет лазейки через Великую Стену
Это компания, которая разрабатывает технологии распознавания речи и голосового поиска на китайском языке для мобильных устройств.

Это первая инвестиция компании Google в китайский стартап с 2010 года, когда ее продукты были запрещены на территории КНР, сообщает Sina News.

Google использовал разработанную Mobvoi технологию голосового поиска на китайском языке в «умных» часах Moto 360, представленных в Китае в июне.

Владельцы стартапа сохранят в нем контрольный пакет акций, а Google будет владеть миноритарной долей. Однако, точная сумма инвестиций пока не разглашается. По предположениям Fortune, инвесторы вложат в Mobvoi около $45 млн, а финансирование будет направлено на разработки искусственного интеллекта, «умных» автомобилей и роботизированного поиска. После вливаний компания Mobvoi может быть оценена в $300 млн.

Данная сделка демонстрирует желание американской корпорации вернуться на крупнейший в мире мобильный рынок КНР, где поисковая система Google, почтовый сервис Gmail и видео-платформа YouTube до сих пор заблокированы.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...