Google идет в Космос

Компания Google заплатит NASA $1,16 млрд за аренду аэродрома и ангаров в течение 60 лет, а также возьмет на себя обязательства по реконструкции строения, известного как Hangar One. Оно было открыто в 1933 году и является одним из крупнейших в мире строений подобного типа (имеются в виду большепролетные здания без внутренних колонн), площадью около 32,000 м².

Арендованный аэродром и ангары могут использоваться Google для исследований, связанных с изучением космоса, для разработки, тестирования и сборки роботов и т. д. В свою очередь, NASA сможет ежегодно экономить $6,3 млн на содержании аэродрома и строений.

Google не раскрывает своих планов. Однако, в компании сообщают, что планируют использовать аэродром для «научных исследований, разработок и испытаний в области исследвоания космоса, авиации, роботов и других развивающихся технологий». Компания пока не сообщала, что планирует начинать какие-либо исследования в сфере космоса. Однако, в прошлом году она обещала выделить приз в размере $20 млн любой частной компании, которая сможет запустить на Луну робота, способного преодолеть расстоянии в 500 метров, сделать снимки лунной поверхности и отправить их на землю.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...