Google Chrome выдаст медленным сайтам «позорное клеймо»

Google создает экспериментальную «черную метку» для сайтов, которые грузятся слишком медленно. Об этих планах компания сообщила вчера во время конференции Chrome Dev Summit в Сан-Франциско. Правда, конкретные сроки пока не назывались.

Предполагается, что это значок будет показывать, когда сайт тормозится из-за того, что он не слишком хорошо сделан. Для этого Google замерит задержку загрузки за какое-то время и определит, какие сайты постоянно выдают не лучшие результаты.

Кроме того команда Chrome ищет способы вычислить те сайты, которые медленно грузятся лишь на определенных устройствах, или из-за сбоящего подключения к сети.

Как вариант, такая метка примет форму загрузочного экрана. Или же она будет выглядеть как полоса загрузки. Если сайт быстрый – она будет зеленой, если медленный – красной.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...