Гигантская демонстрация социальной рекламы

Уже в который раз МФК Gulliver принял активное участие в социальных инициативах. Вечером 17 ноября, в самом центре столицы, киевляне и гости столицы лицезрели здание многофункционального комплекса с необычной фиолетовой подсветкой. А на огромном медиафасаде транслировался ролик, посвященный Дню недоношенного ребенка.

В этом году Украина присоединилась к всемирной инициативе. Символическая фиолетовая подсветка украшала исторический памятник «София Киевская», Оперный театр во Львове, а также одно из самых высоких сооружений Киева – многофункциональный комплекс Gulliver.

Социальный ролик, который был показан на медиафасаде Gulliver, был посвящен проекту Нетерплячки. Его организаторы БФ Свічадо, ТМ Раненько, Украинская Биржа Благотворительности и Ассоциация неонатологов Украины объединились для привлечения внимания и информирования общества о проблеме недоношенных детей. Ведь ежегодно в нашей стране рождается около 500 000 младенцев, 24 000 из них появляются на свет раньше положенного срока.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...