Гигантская демонстрация социальной рекламы

Уже в который раз МФК Gulliver принял активное участие в социальных инициативах. Вечером 17 ноября, в самом центре столицы, киевляне и гости столицы лицезрели здание многофункционального комплекса с необычной фиолетовой подсветкой. А на огромном медиафасаде транслировался ролик, посвященный Дню недоношенного ребенка.

В этом году Украина присоединилась к всемирной инициативе. Символическая фиолетовая подсветка украшала исторический памятник «София Киевская», Оперный театр во Львове, а также одно из самых высоких сооружений Киева – многофункциональный комплекс Gulliver.

Социальный ролик, который был показан на медиафасаде Gulliver, был посвящен проекту Нетерплячки. Его организаторы БФ Свічадо, ТМ Раненько, Украинская Биржа Благотворительности и Ассоциация неонатологов Украины объединились для привлечения внимания и информирования общества о проблеме недоношенных детей. Ведь ежегодно в нашей стране рождается около 500 000 младенцев, 24 000 из них появляются на свет раньше положенного срока.

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...