Где спрятаться от тещи?

«Покупка недвижимости в Киеве, особенно сегодня, кажется неразрешимым вопросом. Однако нашему клиенту удалось успешно его решить благодаря жилому комплексу ‟Эврика”. Мы же просто старались не потерять вложенную во имя комплекса идею », — комментирует проект аккаунт-директор Алена Стефановская.

 

 

 

 

 

Credits

 
Банк «Аркада»
Директор Главного департамента по привлечению средств — Олег Василенко
Первый заместитель директора Главного департамента по привлечению средств — Виктория Ковалева
Начальник управления маркетинга и рекламы — Елена Мороз
Начальник управления по предоставлению услуг по выбору объектов инвестирования и изучению спроса клиентов — Вера Григорьева
 
Havas Worldwide Ukraine
Креативный директор — Максим Артеменко
Арт-директор — Иван Акинин
Копирайтер — Александр Валюх
Дизайн-директор — Тарас Лопушанский
Дизайнер — Дмитрий Победаш
Акканут-директора — Алена Стефановская, Мария Богомаз
Аккаунт-менеджер — Валентина Корниенко

 

 

 

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.