Где искать потребителей чая

Главной платформой для реализации кампании стало утреннее «Let’s Go! Show» на популярной среди молодой аудитории Украины радиостанции Europa Plus. Насыщенный спонсорскими  интеграциями эфир с энергичными ведущими и веселыми конкурсами знакомил целевую аудиторию с чайным брендом Curtis.

Вторая часть коммуникации проходила на реальных встречах со слушателями — «Живых завтраках» в Днепропетровске, Одессе и Львове. На них ведущие «Let’s Go! Show» в течение трех часов разыгрывали призы и подарки от чая Curtis, проводили живьем любимые рубрики и представляли выступления известных артистов. Гости каждого “Живого завтрака” могли продегустировать разные виды чая Curtis, а также сделать яркое и креативное селфи в бренд-зоне Curtis. Благодаря живой и хорошо таргетированной кампании чайный бренд получил крепкий пул лояльной аудитории

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...