Future Lab доступен для неслышащих и слабослышащих людей

Dentsu Aegis Network Ukraine совместно с агентством холдинга AdproIsobar снова доказывают, что digital побеждает равнодушие и стирает границы в общении! Поэтому на конференции Future Lab, которая пройдет 15 сентября, будут места для неслышащих и слабослышащих людей.

Если же вам интересна работа в сфере рекламы или вы просто хотите получить новые знания о рекламе и медиа, регистрируйтесь и занимайте свое место в аудитории с переводчиком http://qoo.by/2BhP (количество мест ограничено).

 1504865251843 451925 - Future Lab доступен для неслышащих и слабослышащих людей

Ранее агентство AdproIsobar разработало программу и провело стажировку для людей с нарушениями слуха – большая часть стажеров уже трудоустроена.

Доказано практикой: неслышащие и слабослышащие соискатели имеют все шансы конкурировать на рынке труда.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».