Forbes.ua начал работать с рекламой без посредников

Это решение принято коммерческим отделом «FORBES УКРАИНА» для развития более тесного взаимодействия с партнерами и оперативного отслеживания результатов рекламных кампаний. Текущие клиенты проинформированы о структурных изменениях, и все запланированные активности остаются без изменений.

«Сегодня мы собрали все продукты бренда FORBES в едином коммерческом отделе, что позволяет нам предложить лучшие условия для наших партнеров. Помимо прямых продаж на сайте, особое внимание мы уделим спецпроектам и кросс-медийным продажам, которые позволят достичь высокой эффективности в рекламных кампаниях наших бизнес-партнеров. Мы уверены, что наши клиенты увидят больше возможностей в продвижении своих продуктов в новом формате работы», – заявляет Елена Чоповая, коммерческий директор «FORBES УКРАИНА».   

 

 Ранее отношениями с бизнес-партнерами и рекламодателями forbes.ua были возможны через cейлз-хауз Digi Media. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

New Brew. Група Компаній «Нові Продукти» виходить на масовий ринок пива

Група Компаній «Нові Продукти» повідомляє про запуск нового напряму діяльності — виробництва пива. З цієї нагоди в місті Жашкові Черкаської ...

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...