Forbes.ua начал работать с рекламой без посредников

Это решение принято коммерческим отделом «FORBES УКРАИНА» для развития более тесного взаимодействия с партнерами и оперативного отслеживания результатов рекламных кампаний. Текущие клиенты проинформированы о структурных изменениях, и все запланированные активности остаются без изменений.

«Сегодня мы собрали все продукты бренда FORBES в едином коммерческом отделе, что позволяет нам предложить лучшие условия для наших партнеров. Помимо прямых продаж на сайте, особое внимание мы уделим спецпроектам и кросс-медийным продажам, которые позволят достичь высокой эффективности в рекламных кампаниях наших бизнес-партнеров. Мы уверены, что наши клиенты увидят больше возможностей в продвижении своих продуктов в новом формате работы», – заявляет Елена Чоповая, коммерческий директор «FORBES УКРАИНА».   

 

 Ранее отношениями с бизнес-партнерами и рекламодателями forbes.ua были возможны через cейлз-хауз Digi Media. 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...