Forbes назвал Apple самым дорогим брендом в мире

Американский журнал Forbes составил рейтинг 100 самых дорогих брендов в мире. Первое место в нем занял Apple. Его стоимость составители оценили в $182,8 млрд — на 8% выше, чем год назад.

На втором месте третий год подряд компания Google. Стоимость этого бренда за год увеличилась на 30% до $132,1 млрд. На третьем месте Microsoft ($104,9 млрд; +21%). В первой десятке рейтинга также Facebook, Amazon, Coca-Cola, Samsung, Disney, Toyota и AT&T.

Общая стоимость 100 самых дорогих брендов за год выросла на 10% и составила $2,15 трлн.

Обязательное условие для попадания в рейтинг — присутствие на рынке США. Поэтому в него не попали такие крупные бренды, как китайские Alibaba и Tencent.

Forbes оценивал бренды на основании прибыли компаний за последние три года и коэффициента влияния бренда на доходы в разных отраслях.
Источник 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.