Фокус заявляет о своем лидерстве по рекламным доходам

 Еженедельник показал лучшую среди печатных изданий динамику по росту доходов от рекламы. По данным мониторинга «Коммуникационного Альянса»*, издание поднялось в общем зачете с прошлогоднего 22-го на 10-е место, заработав 21,73 млн грн.

Журнал уже показывал успешный результат по итогам первых трех кварталов 2014 года с заработком в 14,18 млн грн. В четвертом квартале издание еще больше укрепило свои позиции, несмотря на падение рынка рекламы в прессе, оцененного Всеукраинской рекламной коалицией в 33%.

По итогам года «Фокус» обогнал общественно-политические еженедельники «Корреспондент» (14,95 млн) и «Український тиждень» (11,06 млн), массовые ежедневные издания «Вести» (18,93 млн) и «Сегодня» (17,69 млн), а также деловой ежемесячник «Forbes Украина» (20,91 млн).

 

 

*На основании данных «Коммуникационного Альянса» по итогам 2014 и 2013 годовhttp://www.telekritika.ua/rinok/2015-02-13/103620. В отчетах учитывались такие рекламные проявления – «пресса PR-статья», «пресса логотип», «пресса макет». Бюджеты вычислены в прайсовых ценах, без учета скидок и наценок. При подсчете не учитывались рекламы секторов «СМИ», «социальная реклама» и «реклама и маркетинг», а также рекламы издательских домов и их собственных изданий.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...