«Финишная черта» – креативная рекламная кампания от Honda для Civic Type (ВИДЕО)

Общеевропейская рекламная кампания «Финишная черта» призывает поклонников бренда продемонстрировать свою любовь к Type R. Сотрудничая с агентством современных технологий «VisualVoice» и продакшн-агентством  «Tinderflint», компания Honda Motor Europe будет награждать активных поклонников за общение в социальных сетях и создание контента. Фаны будут получать эксклюзивную информацию и свежие видео с новым Civic Type R.

«В 2015 году Honda вернется в Формулу 1 и проведет запуск нового суперкара NSX. Если учесть еще и выход нового Civic Type R, то можно сказать, что 2015 станет для наших поклонников захватывающим годом.

Ничто не сравнится с адреналином гонки, и именно на этом сосредоточена кампания «Финишная черта», – объясняет Клэр Данфорд, менеджер по работе с социальными сетями, Honda Motor Europe. – Type R очень популярен, и, планируя вот-вот запустить новый Civic Type R, мы хотели начать кампанию заранее и наградить поклонников за их неизменную поддержку».

Тизер начинающейся рекламной кампании:

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.

Шведська лотерея: коли мільйонерів забагато

Такі вже вони мільйонери – ви чекаєте одного, а тут набігає аж 1410, зіштовхуючись ліктями та наступаючи одне одному на ноги.

Супермаркет як арт-інсталяція: творчий колектив Meow Wolf збирається приголомшити Лас-Вегас

Як прорекламувати психоделічний та непередбачуваний імерсивний арт-експірієнс, особливо якщо ви його замаскували під (не)звичайний супермаркет? А дуже просто: берете типову ...