• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Фильм от McCann и Wired исследует связи между машинным обучением и творчеством

21 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Фильм от McCann и Wired исследует связи между машинным обучением и творчеством
Share on FacebookShare on Twitter

На Международном фестивале креативности Cannes Lions состоялась премьера двухсерийной ленты от McCann Worldgroup и журнала Wired, которая исследует роль искусственного интеллекта в человеческом творчестве.

Производством первой части документального фильма под названием «Быть ​​человеком в мире ИИ» занимались совместно McCann и Wired. Вторая серия – это версия B2B, созданная специально для клиентов McCann.

В конечном счете, обе части исследуют, в какой степени ИИ и машинное обучение принесли реальную пользу креативу, отметил Джон Карни, директор по цифровым технологиям в McCann Worldgroup Europe.

«Десятилетие, для которого характерна насыщенность технологиями, подошло к концу. Это означает завершение эпохи цифровой наивности. Мы все знаем, что видео можно подделать, а цифровые активы – сфальсифицировать. Тем не менее, каждая новая технология приносит еще  большие возможности».

Он сослался на Facebook как на отличный пример новой технологической медиа-платформы, которая автоматизировала несколько ролей в производстве рекламы.

«Мы видим, что отрасли также используют технологии, чтобы упростить задачи в умных предприятиях и геймифицируют эти задачи, чтобы сделать их веселее», – добавил Карни.

«Следующий шаг – автоматизировать эти задания и навсегда изменить работу в нашей отрасли. Это будет означать больше креативности, обеспечиваемой технологией, которая даст нам более умные данные и лучшие инсайты».

Источник

Теги: cannes lionsновинитехнології

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Кошиковий марафон від АТБ та Havas Engage

22 Серпня, 2025
Ідеї

Як Havas Engage масштабують філософію Financial Fashion на Ukrainian Fashion Week SS26

11 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.