Фигурки  Lego признаны товарным знаком

Признать регистрацию моделей Lego недействительной просил конкурент Lego, производитель игрушек Best-Lock, который использует похожие фигурки.

Lego зарегистрировала три модели, которые используются при создании игрушек, как торговую марку в 2000 году. Best-Lock, объясняя свою позицию, указывала на то, что форма фигурок Lego определяется тем, что они являются частью игрушки и возможностью соединить одни детали конструктора с другими.

Европейские законы не позволяют регистрировать товарный знак, если он является только формой для товаров, которая определяется характером самого товара или если она необходима для технического результата от его использования.

Суд не счел доводы Best-Lock обоснованными, указав, что фигурки Lego необязательно могут использоваться для соединения с другими деталями конструкторов. По мнению суда, характеристики фигур не несут в себе очевидных технических функций.

В 1999 году Lego зарегистрировала в качестве товарного знака красный «кирпичик» из своих конструкторов. Однако суд по заявлению канадской компании MegaBlocks отменил это решение, поскольку эта деталь является как раз техническим решением, и никто не может иметь монополию на это.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...