«Фавориты Успеха»: финиш близок!

До 25 декабря включительно всё ещё имеется возможность успеть поучаствовать в народном голосовании (http://www.favor.com.ua/ru/vote/), чтобы выбрать собственных Фаворитов Украины, лучшие торговые марки товаров и услуг завершающегося непростого и полного новых надежд 2014 года! Свои персональные предпочтения в выборе уже указали свыше 30 тысяч неравнодушных потребителей изо всей Украины, тем самым практически завершив определение Фаворитов Успеха 2014 года!

Победителями народного рейтинга ежегодно становятся самые лучшие торговые марки, продукция и услуги которых своими исключительными качествами и сервисом заслужили максимум доверия украинских потребителей, что является лучшей рекомендацией в повседневном выборе.

25 декабря онлайн-голосование, которое продолжалось на протяжении всего года с 1 января, будет остановлено и считаться завершённым. Согласно методике конкурса (http://www.favor.com.ua/ru/method/) и следуя принципам открытости и прозрачности, результаты масштабного народного опроса и анкеты специальных жюри пройдут дополнительную проверку в маркетинговой исследовательской компании InMind, а также аудит Киевского международного института социологии (КМИС).

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...