Fashion’s Night Out Party – благотворительная вечеринка Vogue Ukraine.

Afterparty была проведена на территории парковки в Арена Сити. Бар, сцены и лаунж зона довольно гармонично смотрелись на фоне парковочных мест. Говоря об атмосфере:сдержано и со вкусом, о чем явно бепокоились Vogue Ukraine и партнеры праздника Audi Master card i Diageo.

Дресс кодом Vogue Ukraine Fashion's Night afterparty 2014 стал sport and chic.

1413051099377 593014 - Fashion’s Night Out Party - благотворительная вечеринка Vogue Ukraine.

Главный редактор Vogue Маша Цуканова

Напомним, что в этом году FNO не просто организовывали обычное светское мероприятие. Очень важной его частью стала благотворительность. Впервые гости смогли пожертвовать средства в фонд “Таблеточки” – благотворительный фонд сбора средств для детей больных раком.

Чувствовать себя уютно и комфортно гостям помогли вкусные угощения и напитки:горы бургеров и океаны вина, и просто приятных коктейлей. Любители и завсегдатаи подобных вечеринок наверняка были довольны: пятница прошла не зря.

1413051099721 355463 - Fashion’s Night Out Party - благотворительная вечеринка Vogue Ukraine.

1413051100012 521871 - Fashion’s Night Out Party - благотворительная вечеринка Vogue Ukraine.

Фото:  Jetsetter.ua

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».

Дума про інженерну геніальність та підприємницький підхід засновників Future Mechanics

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...