Найновіші тренди світового ринку VoD та експансія стримінгового контенту – 17 вересня на KYIV MEDIA WEEK у спеціальній презентації від компанії K7 Media – Інтелектуального партнера форуму.

П’ятий рік поспіль міжнародна медіаконсалтингова компанія K7 Media є одним із ключових партнерів KMW і ділиться з аудиторією ексклюзивними інсайтами  про світову контент-індустрію. Девід Чіарамелла (David Ciaramella), менеджер з комунікацій K7 Media, приїде до Києва, щоб розповісти про особливості розвитку ринку стримінгових сервісів та зробити прогноз щодо можливих наступних кроків провідних гравців індустрії. У фокусі його презентації – стратегії провідних компаній та можливі зміни в правилах гри, що обумовлені появою нових крупних гравців у 2019 році.

Цього року цифрові гіганти продовжують розширювати сферу впливу, приділяючи особливу увагу виробництву та адаптації високоякісного оригінального контенту для потреб локальних ринків. Зокрема, Netflix продовжує працювати над створенням якомога більшої кількості шоу, що за тематикою та змістом близькі локальними аудиторіям, але в той же час зберігають глобальну привабливість. До того ж, компанія розширює свою географію, відкриваючи офіси та продакшн-студії по всьому світу. За схожим алгоритмом діє і його конкурент – компанія Amazon, яка активно відкриває свої представництва у Європі, та робить ставку на оригінальні висококласні шоу власного виробництва.

У контексті майбутньої презентації, Девід Чіарамелла зазначив: «Поки більшість представників контент-індустрії минулого року з тривогою очікували якихось рішучих кроків від Facebook, YouTube та Snapchat, що сколихнуть весь телевізійний ринок, на арену стримінгових медіа увірвались нові гравці з очевидними конкурентними перевагами. Наприклад, Disney+, стартує з ексклюзивною бібліотекою шоу і фільмів — як класичних, так і оригінальних — на основі медіафраншиз Disney, Pixar, Lucasfilm, Marvel. І це лише початок».

Катерина Удут, заступник директора компанії Мedia Resources Мanagement та організатор KMW, додає: «Дуже важливо тримати руку на пульсі, слідкувати як за найменшими змінами та тенденціями розвитку ринку, так і за процесами, що змінюють світовий ландшафт індустрії контенту. А завдяки експертизі K7 Media учасники KMW завжди мають змогу отримати якісний та найсвіжіший аналітичний продукт, так би мовити, із перших рук. Ми цінуємо наше довготривале партнерство і з нетерпінням чекаємо на нові презентації Девіда у вересні».

K7 Media – Інтелектуальний партнер KYIV MEDIA WEEK – міжнародна медіаконсалтингова компанія, що проводить аналітичні дослідження про глобальні тенденції в індустрії контенту для великих світових медіабрендів. K7 Media випускає щорічний звіт Top 100 Traveling TV Formats на основі глибоких знань і досвіду у сфері телебачення та digital, а також готує індивідуальні звіти про шоу, серіали та дитячий контент для мовників, дистрибуторів, продакшн-компаній та digital-сектору.

Презентація «Еволюція стримінгових сервісів: що далі?» відбудеться 17 вересня об 11:00.

Друга ексклюзивна секція від K7 Media, присвячена найпопулярнішим шоу для дітей, запланована на 18 вересня. Слідкуйте за новинами на сайті KMW та Facebook.

Дев’ятий міжнародний медіафорум KYIV MEDIA WEEK відбудеться 16-19 вересня в Hyatt Regency Kyiv.

Компанія “LG” – Iнноваційний партнер KMW

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Британський режисер зняв химерний кліп, що закликає триматися подалі від наркотиків

Британському режисеру вдалося перетворити енергійну техно-музику італійського діджея П’єро Пірупи на дійсно химерний кліп.

WOW DONE AWARDS 2020

WOW DONE AWARDS 2020 знайомить з членами журі

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 анонсує три команди журі: журі дисциплін маркетингових і PR комунікацій, ...

Кураж тепер online: розклад активностей на тиждень

Улюблена київська барахолка Кураж на період карантину повністю перейшла в онлайн-формат. Майже все, що можна було робити на Куражі, — ...

дума про людей - ашот арушанов

Дума про засновника мотофестивалю «Тарасова Гора»

Managing Director медійного агентства IQ Media, Partner студії Motion Design NAOS.BAND і колумніст CreativityUA Юрій Дума продовжує серію історій про людей та ...

Креативна еволюція музеїв: від «храмів муз» до простору співтворчості

Замість передмови: вже скоро (віримо!) настане час, коли двері музеїв знову відкриються для нас. І ми знову повернемося до вічних ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.