Есть первый миллиард Whatsapp

На своей странице в социальной сети Цукерберг поздравил основателей WhatsApp Яна Кума и Брайана Эктона, а также всех, кто участвовал в создании этого сервиса, которым сейчас владеет Facebook.

Цукерберг также уточнил, что компания решила отказаться от абонентской платы в размере 99 центов и сделала приложение абсолютно бесплатным.

WhatsApp — мобильный мессенджер, позволяющий обмениваться сообщениями бесплатно. В октябре 2014 года Facebook купил сервис за $19 млрд. На данный момент WhatsApp пользуются больше людей, чем собственным мессенджером Facebook, число активных пользователей которого составляет около 800 млн человек.

По данным исследовательской компании J’son & Partners Consulting, мобильными мессенджерам в России пользуются 50–60 млн человек, писал РБК. Большинство пользователей – 61% – установили на свои смартфоны мессенджер Viber. WhatsApp занимает второе место  с долей 49%.


Подробнее:http://adindex.ru/news/digital/2016/02/2/131756.phtml

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.