Джек Ма: Сегодня подделки лучше оригиналов

«Проблема в том, что поддельная продукция сегодня сделана качественнее и стоит дешевле, чем оригинальные продукты», — заявил глава Alibaba. Он отметил, что эти товары производятся «на тех же заводах, из тех же материалов, но без использования брендов». 

В мае 2016 года Международная коалиция по борьбе с контрафактной продукцией (IACC) приостановила членство Alibaba Group. Причиной стали жалобы других участников организации, которые говорили, что китайская компания прикладывает недостаточно усилий для борьбы с подделками.

В ответ в Alibaba заявили, что у группы есть все необходимые технологии и возможности для борьбы с контрафактом. По словам представителей компании, её сотрудничество с правоохранительными органами Китая в 2015 году позволило арестовать 300 человек, закрыть 46 точек по производству контрафактной продукции и конфисковать товар на $125 млн.

«Мы не можем решить проблему на 100%, потому что имеем дело с человеческой природой. Но мы справляемся с этой проблемой лучше, чем любое правительство, любая организация и чем кто угодно ещё во всём мире», — заявил Ма.

В 2015 году французская Kering Group, которой принадлежат Gucci, Yves Saint Laurent и другие бренды, подала на Alibaba в суд, обвинив китайскую компанию продаже подделок на своих платформах — Taobao и AliExpress.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...