Вино насыщенное солнцем…

Так бывает – на небе восходит одно солнце, а светят два. Так бывает, если вы в Коблево, ведь здесь солнечные лучи отражаются от лимана, и виноград в 2 раза сочнее. А из хорошего винограда обязательно получится отличное вино – иначе не бывает. Так бывает и в жизни, и в новом ролике от РА «Кинограф» для ТМ «Коблево».

 

Клиент: Bayadera group
Дмитрий Самсоненко –директор по маркетингу
Олег Звонарев – бренд-менеджер ТМ «Коблево»

 

Агентство: Кинограф

Виталий Кокошко – креативный директор
Вера Глебова – стратег
Богдана Заец – копирайтер
Леся Бойко – копирайтер
Алексей Козак – старший копирайтер
Сергей Артеменко – арт-директор
Олег Никитчук – арт-директор

 
Продакшн: Кинограф

Светлана Никитова – продюсер
Виталий Кокошко – режиссер
Елена Чеховская – оператор
Steve Downer – оператор
Доминика Ельфимова – художник
Сергей Вильчинский – монтаж
Алексей Омельчук – композитор

Пост продакшн  Wizard Post

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Життя собак тоді і зараз: якби собаки могли мандрувати в минуле, вони б цього не робили

Бренд CESAR запустив кампанію, підкреслюючи, наскільки комфортним є життя собак зараз, порівняно з тим, яким воно було у минулі століття.

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...