Два мира в одном

Извечный спор телезрителей и интернет-юзеров разрешился! ВОЛЯ помогает воссоединиться любителям ТВ и Интернета в пределах каждой отдельно взятой квартиры на просторах всей страны. 

Над проектом работали:

ВОЛЯ
Директор по маркетингу – Виктория Цомая
Руководитель отдела маркетинговых коммуникаций – Наталия Демиденко
Менеджер по маркетингу и коммуникациям – Ирина Кищенко
 
PROVID
Креативный директор – Сергей Зиновьев
Руководитель творческой группы, копирайтер – Влад Галяпа
Арт-директор – Маша Плотникова
Клаент-сервис директор – Оксана Пейчева
Эккаунт-директор – Андрей Миронюк
Старший эккаунт менеджер – Сергей Каллаш
 
ESSE Production House
Исполнительный продюсер – Евгений Волков
Линейный продюсер – Елена Саулич
Режиссер – Иван Сауткин
Оператор – Юрий Барсук
Фотограф – Игорь Терик
Художник-постановщик – Иван Левченко
Кастинг – Алена Лотра
Стилист – Вася Бондаренко
 
Фотоиллюстрация использована с разрешения shutterstock.com
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.