Два мира в одном

Извечный спор телезрителей и интернет-юзеров разрешился! ВОЛЯ помогает воссоединиться любителям ТВ и Интернета в пределах каждой отдельно взятой квартиры на просторах всей страны. 

Над проектом работали:

ВОЛЯ
Директор по маркетингу – Виктория Цомая
Руководитель отдела маркетинговых коммуникаций – Наталия Демиденко
Менеджер по маркетингу и коммуникациям – Ирина Кищенко
 
PROVID
Креативный директор – Сергей Зиновьев
Руководитель творческой группы, копирайтер – Влад Галяпа
Арт-директор – Маша Плотникова
Клаент-сервис директор – Оксана Пейчева
Эккаунт-директор – Андрей Миронюк
Старший эккаунт менеджер – Сергей Каллаш
 
ESSE Production House
Исполнительный продюсер – Евгений Волков
Линейный продюсер – Елена Саулич
Режиссер – Иван Сауткин
Оператор – Юрий Барсук
Фотограф – Игорь Терик
Художник-постановщик – Иван Левченко
Кастинг – Алена Лотра
Стилист – Вася Бондаренко
 
Фотоиллюстрация использована с разрешения shutterstock.com
 
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».