Дополненная реальность может наделить хирургов рентгеновским зрением

Представьте себе, насколько проще стало бы спасать жизни, если бы хирурги во время операции могли включать рентгеновское зрение. Именно этим и занимается стартап MediView XR.

Технология MediView XR позволяет врачам буквально заглянуть внутрь пациента сквозь кожу, используя Microsoft HoloLens или другие подобные приборы виртуальной реальности. Так можно увидеть внутренние органы, сосуды, кости или раковые опухоли.

Система визуализирует данные компьютерной томографии или МРТ, создавая практически рентгеновский трехмерный снимок, но без лишнего облучения пациента. Объемное изображение позволяет врачу рассмотреть органы пациента под нужным углом.

Кроме того эта технология проецирует «лазерный луч» из кончика хирургического инструмента, показывая, куда именно он войдет под тем или иным углом, подсказывая врачу оптимальную позицию.

Как заметили разработчики, «это просто абсурдно, что при всех нынешних медицинских инновациях мы до сих пор используем двухмерные изображения».

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.

Антена в бляшанці: Miller Lite пропонує альтернативу піратському стрімінгу

Бренд Miller Lite створив цілу історію про злочин та покарання для тих фанатів футболу, що насмілюються дивитися незаконний стрімінг.

Бренд Butterfinger зняв справжню детективну історію про викрадачів солодощів

Спочатку цукеркам змінили пакування, потім поліпшили інгредієнти, а тепер бренд отримав ще й нових персонажів і детективну історію про викрадачів солодощів.