Домашняя пивоварка – изобретение века?

Компания Heineken придумала решение этой проблемы. Голландская группа компаний объединилась с промышленным дизайнером Apple Марком Ньюсоном для создания домашнего устройства для разливного пива The Sub. В компании утверждают, что оно позволяет любому желающему попробовать разные сорта пива, которые раньше невозможно было получить на розлив. Устройство высотой 41 см выглядит, как металлическая бочка с пивом с краном. На корпусе есть красная кнопка, которая и включает устройство.

Пиво на розлив ещё недавно казалось недосягаемой мечтой для многих. Однако популяризация Kegerator (сочетания кеги и холодильника) привела к тому, что свежим пивом можно насладиться прямо дома. Этот концепт быстро оправдал себя с коммерческой точки зрения. К примеру, компания Nostalgia Electronics продаёт Kegorator Beer Keg Fridge примерно за 360 фунтов стерлингов

1412924439763 961424 - Домашняя пивоварка - изобретение века?

Фото: dezeen.com

Последнее предложение Henieken мобильнее и дешевле (195 фунтов стерлингов). Одним из преимуществ устройства Sub является то, что любой желающий сможет налить именно столько пива, сколько ему хочется выпить. Сегодня the Sub можно приобрести во Франции и Италии. В Великобритании устройство выходит в продажу в следующем году.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».