Доктор шоколада

Представляли ли вы когда-нибудь себя на месте Вилли Вонки? Возможно, в Кембриджском Университете и нет команды поющих человечков из племени Умпа-Лумпа, но в нём ищут «доктора шоколадных наук».

Престижный университет запустил рекламу, призывающую учёных разгадать секрет нетающего шоколада. Кандидат-счастливчик должен понять, как «шоколад может оставаться твёрдым, но при этом сохранить свои качества» в странах с тёплым климатом.

Подобная докторская степень рекламируется, как «эксперимент». Исследовательский проект будет длиться три с половиной года, стартуя в январе 2015 года,. Успешный абитуриент будет работать с анонимным спонсором проекта над тем, чтобы обнаружить, что заставляет таять твёрдые вещества. Это довольно сложная задача, поскольку шоколад тает при температуре, близкой к температуре тела человека.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.