Доход от предоставления телеком-услуг за первое полугодие 2014 года составил 41 млрд. грн.

Из общего объема оказанных услуг в сфере информации и телекоммуникаций 24,7% (11,4 млрд. грн.) — это услуги, предоставляемые населению. «По своей структуре рынок информационных и телекоммуникационных услуг в последнее время почти не меняется», — сообщили в пресс-службе Государственной службы спецсвязи и защиты информации.

В общем объеме доходов от услуг сферы информации и телекоммуникаций доходы от телекоммуникационных услуг составили — 68,3% (28 млрд. грн.), а доходы от компьютерного программирования и издательской деятельности по своим объемам находятся на втором (18,6%) и третьем (13,1%) местах соответственно.   proit.com.ua

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.