Доход и прибыль лидеров рынка. Кто в настоящем профите? (ИНФОГРАФИКА)

Большой круг иллюстрирует выручку, закрашенный круг в центре — прибыль. У энергетических компаний Chevron и Glencore центральные окружности пустые — это значит, что бизнес терпит убытки.

 

Прибыль Apple по итогам 2016 года составляет $45 млрд. По этому показателю компания обходит холдинг Уоррена Баффета Berkshire Hathaway ($24 млрд), крупнейший по размеру активов американский банк JP Morgan Chase ($24 млрд), финансовую организацию Wells Fargo ($22 млрд) и Alphabet ($19 млрд).

Единственные компании, которые могут сравниться с Apple по объему прибыли — это китайские банки: ICBC ($42 млрд), China Construction Bank ($35 млрд) или Agricultural Bank of China ($28 млрд).

Прибыль Apple превосходит выручку таких компаний, как Coca-Cola ($41,5 млрд) или Facebook ($27,6 млрд). Лидер по объему выручки — американский ритейлер Walmart ($485 млрд), однако по объему прибыли компания также уступает Apple ($14 млрд).

При рыночной стоимости в $427 млрд и выручке в $136 млрд, прибыль Amazon составляет $2 млрд — в 22,5 раз меньше прибыли Apple.

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.