Для підприємців Донеччини й Луганщини запускають Академію краудфандингу

Програма розвитку ООН (ПРООН) в Україні та CookEd agency розпочинають набір підприємців та стартаперів із Донеччини та Луганщини до Академії краудфандингу-2019. Експерти з краудфандингу, копірайтингу, дизайну та соціальних медіа допоможуть учасникам залучити необхідне фінансування для розвитку власної справи.

Вимоги до учасників:

  • мати підприємство/справу/проект, що працює, або презентувати бізнес-ідею та план її втілення;
  • мати команду із щонайменше 2 осіб, бажано із досвідом у маркетингу чи комунікаціях;
  • мати власний або партнерський ФОП;
  • готовність інвестувати час та зусилля у навчання; загалом у період з березня по травень включно  планується 4 дні офлайн-навчання, щотижневі годинні скайп-конференції; для підготовки самої кампанії потрібно витратити щонайменше 10 годин на тиждень.

Дати навчання:

  • 29-30 березня — Модуль 1 (місце проведення — Донецька область, м. Святогірськ; забезпечується трансфер із Краматорська та Сєвєродонецька).
  • 13-14 квітня — Модуль 2 (місце проведення — Київ).

Усім учасникам покривається проїзд, харчування та проживання.

Присутність на модулях обов’язкова.

Реєстрація заявок триває до 21 березня. Залишити заявку можна за посиланням:  https://bit.ly/2TCuw7b

Довідка

З 2015 року ПРООН в Україні надає гранти на започаткування або розвиток власної справи та навчає людей бізнес-навичкам у Східній України. За цей час було підтримано близько 650 бізнесів та створено понад 3300 робочих місць у постраждалих від конфлікту Донецькій, Луганській та інших областях України.

Фото: invesdor.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...