Для особо требовательных

Спустя месяцы разработок и испытаний, The London Tea Company получила новый образ и выпустила новую продукцию. Компания составляет композиции и реализует этические чаи с 2003 года. Всё это время она была ориентирована на создание яркого образа Лондона. Её упаковка производит достаточно сильное впечатление, чтобы быть использованной для привлечения потребителей. В ассортимент компании входят продукты, сертифицированные в соответствии с принципами Fairtrade. Это чайные пакетики, биоразлагаемые пакетики-пирамидки и листовой чай.

Мэтью Уилсон (Matthew Wilson), менеджер по работе с британскими клиентами в The London Tea Company, рассказал: «С ростом популярности специализированного чая и ягодно-травяных смесей, кафе и кофейни оценили возможность предоставлять потребителям именно те напитки, которые они ожидают. Наша компания разработала линейку композиций, которые позволяют предлагать потребителям те вкусы, которые они ищут».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...