Диджитал-дайвинг: глубокое погружение в интернет-маркетинг на EDUGET
Создавать эффективную воронку продаж, находить целевую аудиторию, получать конверсию, выстраивать долгосрочные отношения с покупателем – все это на сегодняшний день невозможно без инструментов интернет-маркетинга.
 
Найти и сохранить целевую аудиторию без Интернета чем дальше, тем сложнее. Вам понадобятся знания веб-аналитики, контекстной рекламы, ремаркетинга, SMM для бизнеса, аффилиативного маркетинга. Адаптация маркетинговых кампаний под новый тренд – рост просмотра сайтов с мобильных устройств – требует глубокого знания и применения технического и контекстного SEO, работы с партнерками, активного использования видео, включая и все вышеперечисленные инструменты.
 
Если с трендами продвижения продуктов и сервиса в Интернете все уже определились, то к самим направлениям и инструментам постоянно возникают вопросы. Самый ценный источник информации – практические знания, проиллюстрированные конкретными кейсами. Каждому из инструментов интернет-маркетинга посвящен отдельный курс, и все вместе они формируют маркетинговый микс, дополняющий традиционное офлайновое продвижение, к которому привыкли и бизнес, и клиенты.
 
Доступ к ведущим специалистам предоставляют курсы интернет-маркетинга онлайн –комфортный способ получения новой информации для занятого человека. Начинающие и опытные маркетологи, пиарщики, специалисты по рекламе найдут на платформе EDUGET практические пошаговые рекомендации по всем ключевым вопросам.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...