• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Deutsche Telekom запускає проєкт Futureproof, щоб допомогти поколінню Z із працевлаштуванням

20 Травня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Агенція Saatchi & Saatchi підготувала нову міжнародну кампанію для Deutsche Telekom, в рамках якої було запущено проєкт Futureproof. Він має на меті підтримати молодь і надихнути її шукати своє справжнє покликання, обираючи майбутню професію.

В основу кампанії покладено оптимістичне коротке відео, яке закликає молодь обрати утопію, а не антиутопію і вірити, що їх зацікавлення дійсно можуть перетворитися на кар’єрний шлях.

Ролик, знятий режисером Ролло Джексоном із продакшн-компанії Somesuch, несе в собі послання оптимізму в цифровому світі. Він стверджує, що нинішні захоплення покоління Z здатні органічно еволюціонувати у цілком реальні майбутні професії. Це, власне, й бачать персонажі відео, коли випадково влаштоване фантастичне «коротке замикання» дозволяє їм зазирнути у майбутнє, яке змінилося на краще завдяки тому, що вони не відмовилися від свого справжнього покликання. Побачені ними фрагменти майбутнього сповнені надії та нових можливостей. Саундтреком для ролика стала версія треку My Future від Біллі Айліш. (Саму виконавицю там теж можна побачити.)

Проєкт Futureproof від Deutsche Telekom пропонує молодим пошукачам безкоштовний цифровий інструмент, за допомогою якого вони зможуть оцінити свої здібності та побачити, які саме кар’єрні перспективи це перед ними відкриває. Розроблено цей цифровий інструмент було спільними зусиллями представників покоління Z та широкого кола рекрутингових експертів. Дізнатися докладніше про проєкт Futureproof можна тут.

Атмосфера тривоги та непевності

Покоління Z починає працювати у світі, який через пандемію та діджитал-трансформацію докорінно змінився. Відповідно, молодь зараз опинилася в дуже непевній культурній, соціальній та економічній ситуації. Дослідження, проведене Deutsche Telekom, показало, що в Європі 61% представників покоління Z стривожені своїми перспективами щодо працевлаштування. 54% не впевнені, що їх професії в майбутньому взагалі існуватимуть, а 43% сумніваються, що вони мають ті риси, які необхідні для успішної людини майбутнього.

Цифровий інструмент, розроблений Publicis Sapient, спирається на перевірений часом особистісний тест RIASEC, щоб зорієнтувати користувачів щодо оптимальної для них групи професій з урахуванням їх зацікавлень, навичок, здібностей та рис характеру. На відміну від інших подібних сервісів цей інструмент розглядає все з перспективи покоління Z, ідентифікуючи ключові тренди та зміни у світі професій. Корисні інсайти подаються ним у персоналізованій ігровій формі. Користувачам також пропонується стрічка контенту для натхнення.

Додатково проєкт Futureproof рекомендує корисні ресурси та поради від експертів Deutsche Telekom щодо того, як писати резюме, готуватися до співбесід і оформляти свій профіль в соціальних медіа.

Джерело

Аналогічна ініціатива є, зокрема, і у Nestlé.

Теги: інноваціїпсихологіясуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.