Dentsu Aegis Network приобрела полносервисное mobile агентство Fetch

Fetch сохранит свой бренд и будет работать в тесной связке с ведущими бизнес-подразделениями Dentsu Aegis Network в сфере бренд, медиа и коммуникационных проектов. Сотрудничество позволит усилить возможности группы в области mobile.

Штаб-квартира агентства находится в Лондоне. Офисы компании расположены в США, Германии и Гонгконге. Fetch –  одно из самых успешных mobile агентств Европы, неоднократно отмеченное индустриальными наградами.

Компания была основана в 2009 году Джеймсом Коннели (James Connelly) и Декланом Реддингтоном (Declan Reddington). В настоящее время в агентстве работает более 96 экспертов в области mobile, которые разрабатывают мобильные стратегии, предоставляют услуги в медиа, креативе и аналитике для клиентов в более чем 90 странах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...