Dentsu Aegis Network приобрела полносервисное mobile агентство Fetch

Fetch сохранит свой бренд и будет работать в тесной связке с ведущими бизнес-подразделениями Dentsu Aegis Network в сфере бренд, медиа и коммуникационных проектов. Сотрудничество позволит усилить возможности группы в области mobile.

Штаб-квартира агентства находится в Лондоне. Офисы компании расположены в США, Германии и Гонгконге. Fetch –  одно из самых успешных mobile агентств Европы, неоднократно отмеченное индустриальными наградами.

Компания была основана в 2009 году Джеймсом Коннели (James Connelly) и Декланом Реддингтоном (Declan Reddington). В настоящее время в агентстве работает более 96 экспертов в области mobile, которые разрабатывают мобильные стратегии, предоставляют услуги в медиа, креативе и аналитике для клиентов в более чем 90 странах.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай. ПриватБанк разом із Visa подарував ...

Під час локдауну українці стали у півтора раза частіше купувати онлайн — дослідження OLX

Українці стали значно частіше купувати товари онлайн на фоні оголошення та впровадження січневого локдауну. Кількість замовлень онлайн у п’яти найпопулярніших категоріях зросла на 46%. ...

Бренд Oakley представляє маску для обличчя, яка запобігає запотіванню окулярів

Бренд Oakley, відомий своїми стильними окулярами, представив високотехнологічну захисну маску для обличчя, яка ідеально підходить для тих, хто носить окуляри. ...

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Mondelēz International випустила другий щорічний звіт, який свідчить про зростання ролі снекінгу у житті споживачів

Компанія Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) випустила другий щорічний звіт State of Snacking, глобальне дослідження споживчих тенденцій, яке вивчає роль ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.