«Датагруп» обеспечила связью военных на Донбассе

«Мы, как никто другой понимаем, что связь является одним из стратегических инструментов во время ведения любых боевых действий. Вовремя переданная информация может спасти человеческие жизни. К сожалению, государство в самый критический момент осталось без сетей специального назначения, тем самым лишив себя возможности оперативно управлять информационными потоками в зоне АТО», — сообщает Александр Данченко, Генеральный директор «Датагруп».

В компании также информируют, что по состоянию на конец августа «Датагруп» совместно с СБУ реализовала проект по предоставлению услуг связи в зоне АТО. Также по задаче СБУ была организована работа звонкового центра для «горячей» линии по приёму звонков от граждан Украины об угрозах терроризма, сепаратизма и диверсионной деятельности. Кроме этого, была развернута система видеонаблюдения в фильтрационных лагерях для беженцев. Система предусматривает возможность организации видео-конференций. «Датагруп» также организовала защищенные каналы передачи данных для отдельных батальонов: «Киев-2» и «Айдар».

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.