Вже у цей четвер, 19 грудня, пройде фінальний, п’ятий, майстер-клас із серії  MEGOGO IT&Media Marathon. У фокусі інноваційні тренди та нова ера медіаспоживання. Одразу два спікера – Іван Шестаков, директор із маркетингу та стратегії, та Дмитро Мелков, CIO MEGOGO, тема – «Нова ера споживання: як технології змінять бізнес». Як і раніше, участь безкоштовна за попередньою реєстрацією.

Нагадаємо, у листопаді компанія MEGOGO запустила серію технологічних майстер-класів MEGOGO IT&Media Marathon, які складалися  із п’яти подій, кожна  із яких розповідала про інноваційний продукт від ідеї до його реалізації.

Фінальний майстер-клас розкаже відвідувачам про майбутнє медіаспоживання: які звички користувачів будуть сформовані у найближчі кілька років та які технології стануть реальністю. Іван Шестаков розгляне медіамайбутнє під кутом бізнесу, нового продукту та ринків, а Дмитро Мелков наведе приклади інновацій у технологіях.

Традиційно, майстер-клас пройде у HUB 4.0, що на Ярославському провулку, ⅓. Початок о 20:00. Наразі реєстрація на майстер-клас відкрита, але має обмежену кількість місць. Аби стати учасником – варто заповнити форму за посиланням https://marathon.megogo.net/

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

7 речей, які можуть з’явитися у домівках після пандемії

Онлайн-журнал Dezeen, найкраще медіа про архітектуру за версією The Independent, опублікував роздуми українського архітектора Сергія Махно про те, як можуть ...

UNIT.City запустив серію безкоштовних освітніх проєктів

Чотири нові проєкти покликані об’єднувати людей, які залишаються вдома, роблячи важливі знання доступними та відкриваючи світ нових можливостей віртуальної взаємодії. ...

[М] #stayhome HD

MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

9 місяців від концепції до полиці: як дизайнеру не здутися в довгих проєктах

В агентстві Dozen ми часто робимо великі, довгострокові проєкти, такі як «Чумак», «Водный мир», «Флінт», «Жайвір», «Старт». Багато з них ...

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.