Coca-Cola возвращает воду

Начиная с 2004 года, Coca-Cola  восполняет порядка 153,6 миллиардов литров воды благодаря 209 проектам, работающим в 61 стране мира. Эта работа проводится в рамках программы развития ООН (UNDP), совместно с Американским агентством по международному развитию (USAID), а также компаниями Water & Sanitation for the Urban Poor, The Nature Conservancy и Water for People.

«В нашей экосистеме нет источника ценнее для человеческой жизни и здоровья. Производя напитки, Coca-Cola несет ответственность за защиту воды. Поэтому мы поставили перед собой задачу к 2020 году полностью восполнять запасы воды, которую мы используем. Добившись серьезного прогресса, мы как никогда сильно хотим вернуть воду в природные источники, с которыми мы работаем. И даже добившись своего на все 100%, мы продолжим свою работу», – говорит председатель и генеральный директор Coca-Cola Мухтар Кент.

Чтобы произвести порядка 160 миллиардов литров готовых напитков – колы, фанты, спрайта и прочей газировки – Coca-Cola ежегодно использует около 300 миллиардов литров воды. В портфолио компании входят 20-миллиардные бренды вроде Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, vitaminwater, Powerade, Minute Maid, Simply, Georgia и Del Valle. Потребители из более чем двухсот стран ежедневно заказывают порядка 1,9 миллиардов порций газировки. Так что работа компании по восполнению водных запасов влияет на весь мир в целом.

Фотоиллюстрация использована с разрешения shutterstock.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...