Чтобы всегда по ноге

Adidas планирует освоить новую концепцию производства, по которой одежда и обувь будут изготавливаться прямо в магазинах. Об этом заявил менеджер компании Гленн Беннетт, передают Рамблер Новости.

«Клиенты будут покупать обувь, подогнанную под их требования и идеально подходящую для их анатомии и образа жизни», — сообщил Беннетт журналистам.

Проект под названием Store Factory стартует через два года. Планируется, что мини-фабрики при магазинах будут заниматься также производством одежды, которая будет соответствовать желаниям покупателей. Пока же все крупные производства спортивных товаров сосредоточены в Азии.

Кроме того, Беннетт сообщил что в 2016 году состоится тестовый запуск проекта Speed Factory — высокоавтоматизированного производства обуви, прототип которого находится в баварском городе Ансбах. Если такой способ производства себя оправдает, он будет применяться во всем мире.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...