Чтобы всегда по ноге

Adidas планирует освоить новую концепцию производства, по которой одежда и обувь будут изготавливаться прямо в магазинах. Об этом заявил менеджер компании Гленн Беннетт, передают Рамблер Новости.

«Клиенты будут покупать обувь, подогнанную под их требования и идеально подходящую для их анатомии и образа жизни», — сообщил Беннетт журналистам.

Проект под названием Store Factory стартует через два года. Планируется, что мини-фабрики при магазинах будут заниматься также производством одежды, которая будет соответствовать желаниям покупателей. Пока же все крупные производства спортивных товаров сосредоточены в Азии.

Кроме того, Беннетт сообщил что в 2016 году состоится тестовый запуск проекта Speed Factory — высокоавтоматизированного производства обуви, прототип которого находится в баварском городе Ансбах. Если такой способ производства себя оправдает, он будет применяться во всем мире.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

Українці стали на 83% частіше шукати віддалену роботу

У період карантинних обмежень у топ найпопулярніших пропозицій з віддаленої зайнятості на OLX Робота увійшли Instagram-фахівці, офіс-менеджери, оператори, менеджери з ...

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та USAID розвиватимуть експортний потенціал українського малого бізнесу

Укрпошта та Програма USAID «Конкурентоспроможна економіка України» запустили ініціативу «E-Export — твій ключ до успіху та розширення власної справи!». Ініціатива ...

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Криза як найкращий час для відновлення. Медіа «Заборона» про свій перезапуск

Тезу про кризу і можливості повторюють всі і всюди. Але знайти реальні приклади того, як криза відкрила можливості для креативу ...

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

Українські срібні ворота в боротьбі з коронавірусом

У зв’язку з пандемією COVID-19 відчутно збільшився попит на захисні та знезаражувальні засоби. Однак простої дезінфекції рук недостатньо. Вірус може ...

онлайн-ресторан Черноморка

В Україні розпочав свою роботу перший онлайн-ресторан

Українська мережа «Черноморка»™ запустила перший в країні онлайн-ресторан. У віртуальному закладі гості можуть поспілкуватися з офіціантами, зробити замовлення у реальному ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.