Что такое феномен «зловещей долины», и как он выражается в роботах

Роботы все больше и больше начинают походить на людей. Они учатся выражать больший спектр эмоций, отчего их реакции на взаимодействия с другими становятся более очевидными, словно у них «на лице все написано».

Тем не менее, этим искусственным лицам еще далеко до настоящих человеческих. Их выражения эмоций можно назвать скорее «зловещими», чем естественными. Японский учёный Масахиро Мори в 1978 году провёл опрос об эмоциональной реакции людей на внешность роботов. Сначала люди давали более высокую оценку тем роботам, которые напоминали людей, но со временем, внимательно присмотревшись к таким роботам, люди стали замечать мелкие несоответствия, которые начали вызвать чувство дискомфорта и страха. Такой спад в графике «симпатии» был назван «Зловещей долиной».

Диана Мехедок

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.