Что общего у работников Hyundai и ракообразных? Экзоскелеты

В наше время уже не нужно быть крабом или креветкой, чтобы ежедневно носить экзоскелет. Компания Hyundai создала для работы на своих машиностроительных заводах экзоскелет VEX. Он предназначен для того, чтобы облегчить работу всем, кто занимается сборкой автомобилей.

По виду VEX напоминает рюкзак. Весит устройство около 3-х кг, и настроить его можно под пользователей самого разного телосложения. Экзоскелету не требуется аккумулятор для работы. Он имитирует работу суставов человека, уменьшая усилия, которые надо приложить, чтобы, скажем, поднять деталь или закрутить болт. Подъемная сила VEX – около 6 кг.

 

Инженеры разработали это устройство в первую очередь для тех, кто работает с деталями, расположенными у них над головой. Например, при установке тормозных шлангов или выхлопной системы, когда машина находится на подъемнике.

Экзоскелеты были протестированы на двух заводах Hyundai и получили очень положительные отзывы.

Ford и General Motors, конкуренты Hyundai, также экспериментировали с экзоскелетами. Впрочем, Hyundai утверждает, что ее вариант на 22-42% легче, чем аналогичные устройства других компаний, и существенно дешевле – 3500 долларов, а не 5000.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...