Что мы знаем о Тарасе?

 В ходе викторины пользователю предстоит ответить на 12 вопросов, посвященных жизни Кобзаря. Вопросы меняются с каждым заданием и среди них встречается множество нетривиальных загадок.

Например, далеко не все знают, что именем Шевченко был назван кратер на Меркурии. Также будет непросто ответить на вопрос как доктор Хаус прокомментировал портрет Тараса Шевченко, привезённый его женой-украинкой? На вопросы викторины можно отвечать многократно, после чего можно поделиться результатом в социальных сетях.

Если правильно ответить на все 12 вопросов, то викторина выдаст такое сообщение:

1410158548916 178173 - Что мы знаем о Тарасе?

Напомним, что в июле этого года библиотека украинской литературы «УкрЛиб» запустила сайт с интерактивной биографией Тараса Шевченко. В онлайн-биографии, созданной с помощью современных технологий, содержится описание жизни Кобзаря, картины и эскизы Шевченко и других художников, а также его цитаты, публикации и поэзия. На сайте представлено 26 страниц, на каждой из которых описан определенный период из жизни Шевченко.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

KMW Special завершено

14 провідних медіаекспертів з усього світу обговорювали найактуальніші питання аудіовізуальної індустрії – ексклюзивно для глядачів KYIV MEDIA WEEK Special У ...

Визначено креативні стартапи, що представлять Україну на Creative Business Cup BRIGHT у Копенгагені

4 вересня цього року відбувся національний конкурс пітчингів для стартапів та вже працюючих бізнесів з креативної індустрії Creative Business Cup ...

Український стартап 7gram створює кавові устілки для взуття з одноразових стаканів

Український стартап 7-gram.com змінює світ, переробляючи відходи кав’ярень на устілки з ароматом кави. Одноразовий паперовий стаканчик складається з первинної целюлози ...

Чи здатні періодичні видання вижити без платної підписки?

Найстаріша англомовна газета Гонконгу, вирішила повернутися до платної підписки, ставши знаком того, що якісна журналістика повинна належно оплачуватися.

Міленіали — найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020

Компанія Braze з'ясувала, що саме міленіали, а не покоління Z – найперспективніша аудиторія електронної комерції наприкінці 2020 року.

Fortnite проти Apple: найпопулярніша гра позивається на найдорожчу компанію світу

Початок конфлікту між Fortnite та Apple ознаменував, зокрема, ролик, який кадр за кадром пародіює іконічну рекламу Apple «1984».