У той час, як керівництво найбільших американських авіаліній звертається до уряду США з проханням про дотації у обсязі 50 мільярдів доларів, чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи, з якою ми всі зараз зіткнулися.

Так у листі до співробітників United Airlines гендиректор Оскар Муноз та президент Скотт Кірбі заявили, що вони до кінця червня відмовляються від своєї зарплати. Одночасно з цим гендиректор JetBlue Airways Робін Гайес та президент Джоанна Гераті оголосили про те, що їх зарплату буде скорочено вдвоє. А гендиректор Delta Air Lines Ед Бастіан водночас з оголошенням про згортання 40% операцій також повідомив, що він не отримуватиме зарплату протягом наступних шести місяців.

Така реакція насамперед авіаліній не дивна, адже ці компанії страждають найбільше у час, коли зачиняються міжнародні кордони і припиняються всі подорожі, як туристичні, так і у справах. Але якщо сумарні збитки, зазнані авіаційною індустрією, ризикують перевищити суму у 113 мільярдів доларів, чи є сенс гендиректорам відмовлятися від своїх зарплат у якийсь там мільйон доларів?

Наскільки цей жест широкий?

За словами Еріка Деценголла, голови фірми з антикризового менеджменту Dezenhall Resources: «Це є виключно символічним жестом. Якихось таких вчинків і очікують від гендиректорів у кризовій ситуації. Це дозволяє дещо розрядити атмосферу загального невдоволення серед персоналу».

Типова зарплата гендиректора великої компанії, як правило, становить десь один мільйон. Але їх справжній заробіток виплачується у формі акцій компанії, ціна яких зараз різко впала. Наприклад, якщо зарплата гендиректора Delta Air Lines у 2018 році становила 900 тисяч доларів, то його доходи у вигляді акцій нараховували 14 мільйонів. За часи ж пандемії вартість акцій компанії впала вдвічі.

І таку політику відмови від зарплати провадять не лише гендиректори авіаліній. Зокрема, у готельній мережі Hyatt ці кошти щонайменше до кінця травня будуть натомість перераховуватися у фонд допомоги співробітникам.

Консультант готельного бізнесу Чак Келлі пояснив: «Це – спосіб продемонструвати свою емпатію працівникам нижчих ланок, персоналу готелів та ресторанів, які в цей час продовжували працювати або, навпаки, не мали такої змоги. У масштабах корпорації це – крапля в морі. Навіть якщо мова йде про найбільш високооплачувану посаду у її структурі».

Тут варто зазначити, що в середньому гендиректор заробляє в 271 раз більше ніж пересічний співробітник нижчої ланки.

«Ні, вам не аплодуватимуть стоячи, якщо ви так зробите», – зазначив Деценголл. «Просто загалом панує така думка, що в цих добродіїв і так забагато грошей».

Автор статті – Раян Барвік

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

corona_colosseum2_1

Досвід Італії: чого слід чекати рекламній індустрії

Саме Італію зараз можна вважати передвісницею тих змін, яких слід чекати рекламній індустрії та медійній сфері інших західних країн у часи кризи.

YOUкраїна від Factum Group Ukraine

Factum Group Ukraine запустила соціальну дослідницьку ініціативу YOUкраїна

Дослідницька агенція Factum Group Ukraine запускає некомерційний онлайн-моніторинг «YOUкраїна» із висвітлення обізнаності, переживань та намірів українців щодо ключових сфер життя, ...

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

опитування

Як карантин впливає на креативну економіку – опитування PPV Knowledge Networks

Вплив COVID-19 на креативні та культурні індустрії в УкраїніЧерез пандемію COVID-19 в Україні та більшості країн Європи ввели загальний карантин. ...

УКФ

Український Культурний Фонд проводить опитування «Креативний Карантин»

Український Культурний Фонд (УКФ) звертається до всіх представників культурних і креативних індустрій, чия діяльність нині призупинена або обмежена умовами карантину. ...

Яким чином послуги «від дверей до дверей» працюють під час епідемії

Призупинення роботи є проблемним для компаній, але її продовження несе з собою проблем не менше. Особливо якщо йдеться про послуги «від дверей до дверей».