Чем занимаются украинские фрилансеры (инфографика)

 Украинская фриланс-биржа Freelancehunt.com провела среди пользователей опрос, который показал некоторые особенности внутреннего рынка. Если в мировом фрилансе большая часть рынка за технологическими специальностями, то на внутреннем рынке большинство – дизайнеры, их 34%. Следующие по количеству – технологические специалисты, их примерно 25%. Наконец, тех, кто связан с текстами – 17%.

Выполнение работы в подавляющем большинстве случаев длится не более двух недель и производится фрилансером самостоятельно. В то же время, виден рост количества команд, которые работают вместе, однако их процент относительно невелик – на уровне 15%.

Примечательно, что в связи с кризисной ситуацией в экономике многие пробуют себя в качестве фрилансера  – почти половина опрошенных работают удаленно меньше года. Кроме того, виден существенный прирост проектов – украинский бизнес ищет оптимальные решения своих задач именно на фрилансе. Среди тех, кто принял участие в опросе – около 90% постоянно проживают в Украине, поэтому результаты максимально верно отражают ситуацию на внутреннем рынке фриланса.  С более подробными данными можно ознакомиться в инфорграфике :

 

Автор: Валентин Зюзин, представитель специализированного сервиса для фрилансеров Freelancehunt.com

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

15 квітня відбудеться Конференція з ІТ-права #ubaITconf

Якщо ви хочете зрозуміти, як працює український ринок юридичних послуг для ІТ-бізнесу, якщо прагнете знайти ділових партнерів, професійних співробітників чи ...

Зручна форма для великого міста. «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому ...

Мінцифра запустила YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів

Міністерство цифрової трансформації України запустило YouTube-проєкт для популяризації українських стартапів. Startup Club — це 140 секунд пітчу від українських стартапів, ...

Meetup

На EASE&Wtech Spring Meetup директорки топ-компаній розповіли про важливість гендерної рівності у бізнесі

18 березня в INVERIA event space пройшов EASE&Wtech Spring Meetup, присвячений темі гендерної рівності у бізнесі. Спікерками EASE&Wtech Spring Meetup ...

Бренд Corona Extra запустив у виробництво екологічну упаковку з ячменю

До Всесвітнього дня переробки бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. Надлишки соломи, що залишилися після переробки ячменю, компанія Anheuser-Busch ...

Gucci випустив віртуальні кросівки, які коштують $12

Італійський будинок лакшері-моди Gucci офіційно оголосив про випуск дебютних віртуальних кросівок, які можна придбати за $11,99. Gucci співпрацює з білоруською ...