Чем удивит 8-я конференция Future Lab
15 сентября 2017 года коммуникационная группа Dentsu Aegis Network Ukraine приглашает своих клиентов и партнеров на ежегодную конференцию в сфере медиа и коммуникаций. 8-ой Future Lab уже традиционно соберет в одном зале экспертов рекламы, маркетинга и медиа, руководителей и собственников бизнеса. Более 10 спикеров представят свои кейсы и будут готовы ответить на ваши вопросы с помощью чат-бота.
 
На этот раз организаторы подготовили помимо основной программы, Programmatic Lounge Zone. С 12:00 до 15:00 эксперты Amnet Ukraine будут в неформальной обстановке отвечать на возникающие вопросы гостей по теме programmatic: зачем в этом необходимо разбираться каждому маркетологу, на что важно обратить внимание при заполнении брифа и о каких KPI важно знать.
 
«Каждая наша конференция – это всегда новые мысли о будущем, подкрепленные фактами в настоящем. Мы с особой тщательностью подбираем темы, которые будут ценны нашим клиентам, приглашаем таких спикеров, которые способны зарядить аудиторию на простые и эффективные действия. Лично для меня, это отличный повод увидеть и пообщаться с коллегами по рынку, а также познакомиться с новыми людьми. И да, мы – рекламная группа, которая не продает билеты на подобного рода ивенты. Чтобы стать участником нашего Future Lab – надо быть нашим клиентом. Или партнером», – говорит Оксана Стехина, модератор Future Lab 2017, директор по развитию бизнеса Dentsu Aegis Network Ukraine.
 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...