Креативное агентство выиграло тендер компании-девелопера «Недвижимость от Ковальской» и разработало рекламную кампанию для ЖК «Паркова Вежа».

На фоне однотипности рекламных сообщений девелоперских компаний, «Бюро» решило выделить ЖК «Паркова Вежа», предложив нестандартный формат для визуализации идеи на бордах – гиперболизация частного объявления.

Имитация объявления, увеличенная до размеров билборда, с одной стороны, привлекает нестандартностью, с другой, сближает продавца и покупателя. Аллюзия на частное объявление, которое жители столицы десятилетиями встречают на столбах, досках объявления, местной прессе – подчеркивает простоту покупки.

Зачастую, билборды изобилуют цветовыми пятнами, затрудняющими восприятие информации. А дизайн «Бюро» для ЖК «Паркова Вежа» отличается лаконизмом и позволяет уловить суть объявления даже из автомобиля, едущего на большой скорости.

 

 

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Репутаційна безпека бренду в час, коли слово «коронавірус» у всіх чорних списках

Паблішери закидають маркетологам, що їх піклування про репутаційну безпеку бренда призвело до того, що слово «коронавірус» опинилося у всіх чорних списках.

Чому гендиректори відмовляються від своєї зарплати у часи кризи

У США чимало гендиректорів тих компаній, які через пандемію несуть збитки, відмовляються від своєї зарплати на знак солідарності у часи кризи.

Чому люди з інвалідністю – найкращі інноватори

Аргумент на користь того, чому люди з інвалідністю – це аж ніяк не примха кадрової політики, а найкращі інноватори, яких тільки можна знайти.

Коли настає година пік в онлайн-магазинах?

Ця статистика та рід інших даних були зібрані компанією SaleCycle та опубліковані у новому звіті 2020 Ecommerce Stats Report.

Штучний інтелект вперше створив новий антибіотик

Вчені з Массачусетського технологічного інституту за допомогою штучного інтелекту відкрили нове потужне лікувальне з’єднання.Алгоритм вивчив величезний цифровий архів, що містить більше 100 млн ...

У квітні в Києві проведуть другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст»

22-24 квітня 2020 року в столичному КВЦ «Парковий» відбудеться другий експо-конгрес «Бізнес для розумних міст». Головна тема події звучить як ...