CARTE NOIRE стал спонсором шоу «Холостяк»

Агентство поставило перед собой задачу не просто интегрировать Carte Noire в проект, но дать зрителю почувствовать силу эмоций, которые можно испытать благодаря интенсивному вкусу премиального кофе. Поэтому потребители получили возможность не только наблюдать за страстями на экранах, но пережить такие же страсти, выиграв романтичный уикенд в Париже. Отвечающий за креатив Havas Worldwide Ukraine реализовал кампанию совместно с Havas Engage Ukraine (BTL-поддержка) и медиаагентством Starcom.

 Татьяна Сахнюк, аккаунт-директор Havas Worldwide Ukraine: «Это была как динамичная, так и увлекательная подготовка проекта, и в первую очередь благодаря тесному сотрудничеству команд агентств и клиента. Мы все очень рады, что способствовали созданию романтических жизненных историй, и наш любимый кофе стал спонсором этих эмоций».

 Наталья Дедикова, бренд-менеджер Jacobs Ukraina: «Проект захватывает тебя водоворотом насыщенных эмоций, которые ты переживаешь в процессе подготовки и реализации подобной инициативы! Надеюсь, что результаты, принесенные бренду на рынке, превзойдут наши все самые смелые ожидания!».

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Аналоговий підхід до планування ремонту: виробник фарб створює мініатюрні діорами

Найцікавіші фото кімнат, що чекають на ремонт, перетворяться на напрочуд деталізовані мініатюрні діорами, як слід пофарбовані експертами компанії.

Бренд-агенція UAGENCY зняла ролик про новий етап розвитку інноваційного парку UNIT.City

Команда бренд-агенції UAGENCY створила відеокомунікацію, в основу якої ліг інсайт: сьогодні UNIT.City об’єднує безліч талановитих і працьовитих людей, сприяючи підвищенню ...

15 липня відбудеться онлайн-конференція Technologication про технології для бізнесу

Amazon Web Services, Microsoft, Booking.com, Genesis — лідери своїх сфер, які переживали не одну кризу і трансформацію. 15 липня в ...

Створено пристрій, який здатен імітувати зміни температури у віртуальній реальності

Дослідники знайшли спосіб імітувати зміни температури у віртуальній реальності, впорскуючи в ніс користувача спеціальні хімічні речовини без запаху.

Колір борщу – хіт сезону. Принаймні так запевняє туристична служба Литви

Саме на характерний «холодний рожевий» колір борщу ця прибалтійська країна зробила ставку, щоб привабити до себе якомога більше туристів.

Природа відновлення тіла в новій рекламній кампанії бренду «Моршинська»

Креативне агентство Fedoriv та продакшн-компанія Esse Production House запустили концептуально нову рекламу кампанію бренду «Моршинська».