Carlsberg Ukraine розігрує поїздку до Копенгагена

На сайті http://carlsbergpromo170.com.ua зібрано 12 фактів з історії розвитку компанії. Учасники акції* мають обрати найбільш цікавий з них і поділитися ним на своїй сторінці у соціальній мережі Facebook. Кожен, хто виконає умови акції, автоматично стає учасником розіграшу та отримує шанс безкоштовно відвідати музей пивоваріння у Копенгагені. Взяти участь у розіграші зможуть тільки особи, яким вже виповнилося 18 років. Результати акції будуть оголошені 11 серпня.

Переможці зможуть приєднатися до святкування 170-річчя Carlsberg, завітати до музею та відвідати легендарний бар Якобсен, названий на честь засновника компанії. Екскурсанти дізнаються, як з’явилося це легендарне датське пиво і який шлях воно пройшло, перш ніж стати відомим у будь-якій точці планети. Більше того, вони зможуть на власні очі побачити Дослідницьку лабораторію, де з 1875 року і до сьогодні здійснюються головні пивні відкриття. Поїздка відбудеться 25-27 серпня 2017 року і буде включати переліт Київ—Копенгаген—Київ, проживання та екскурсійну програму.

«Засновник компанії Якоб Якобсен ще в XIX столітті дуже чітко сформував незмінну місію нашої компанії: варити пиво для кращого сьогодні і завтра. Він завжди намагався досягти досконалості у мистецтві пивоваріння і приділяв цьому багато часу. За 170 років справді було зроблено багато пивних відкриттів світового масштабу, і важливо те, що Carlsberg завжди готовий ділитися своїми досягненнями. Зараз ми теж хочемо подарувати українцям можливість особисто побувати у місці, де починалася історія пива Carlsberg та, можливо, відкрити його для себе з нового боку», — Дмитро Пилипенко, менеджер з маркетингу компанії Carlsberg Ukraine.

 

*З детальними умовами акції можна ознайомитись за посиланням

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Coca-Cola переходить до пляшок з переробленого пластику

Coca-Cola Co. запроваджує використання в США виключно пляшок з переробленого пластику, що є значним зрушенням у стратегії сталого розвитку. Компанія ...

Сергій Кузьменко — новий керівний директор TWIGA Ukraine

З 2021 року керівним директором комунікаційної групи TWIGA Ukraine призначено Сергія Кузьменка, який до цього займав позицію стратегічного директора. Світлана ...

Cittart

В Україні з’явиться мистецька соціальна мережа та маркетплейс Cittart

Розробники проєкту називають його «мистецький Instagram». Дійсно, до формату саме цієї соцмережі найбільше тяжіють поціновувачі візуальних видів мистецтва. Засновники стартапу ...

Concept Store_1

ПриватБанк і Mastercard відкрили перше в Україні цифрове банківське відділення у Києві

ПриватБанк та Mastercard відкрили в центрі Києва перше в Україні повністю цифрове банківське відділення — Concept Store. Воно працює без ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...