Бурундук на палатке

Фруктово-зерновые снэки легко выдавливаются из упаковок дой-пак с удобным носиком. Упаковки оформлены в туристической тематике, а входящие в состав фрукты изображены в палатке, над которой сидит бурундук.

Фото: thedieline.com

Munk Pack — это первый готовый к употреблению снэк, обогащённый супер-продуктами. Основатели бренда Тоби и Мишель всегда хотели найти быстрый, полезный и вкусный снэк. Устав от батончиков, они начали экспериментировать с овсяными смузи в многоразовых дой-паках. Как оказалось, подобная упаковка подходит не только детям. Взрослым очень нравится удобство этого упаковочного формата, поскольку продукты легко употреблять, катаясь на велосипеде, совершая пробежку или работая в офисе.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Під час пандемії 71% організацій в Україні запустили новий продукт або послугу

20 жовтня група компаній One Philosophy презентувала перше в Україні дослідження життєстійкості організацій під час Covid-19. Згідно з результатами дослідження, ...

артем афян

Авторское право, криптовалюта и искусство: интервью с юристом Артемом Афяном

Артем Афян — управляющий партнер компании Juscutum, которая специализируется в сфере IТ и защите бизнеса. Два года назад Афяну присвоили ...

PM GO 6.0 Join the Fight: Федорів, Чичваркін, експерти з Tesla та Pornhub — про виживання бізнесу під час кризи

30 жовтня лідери індустрії з усього світу зберуться на безкоштовній онлайн-конференції PM GO 6.0 Join the Fight. Криза — це ...

SupportYourApp_0005

SupportYourApp святкує 10-річчя відкриттям третього офісу у Києві

Українська компанія підтримки користувачів SupportYourApp відзначає 10-річчя відкриттям третього київського офісу, розробленого відповідно до міжнародних стандартів безпеки. У 2010 році ...

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через ...

Для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним?

Освіта, роздрібна торгівля, мода, готельний бізнес, автомобільна промисловість – у всіх цих індустріях AR/VR-маркетинг має чималий потенціал.