Бумажный шоурил

Шоурил это лицо продакшена. Он говорит сам за себя. Поэтому мы решили, что именно шоурил должен стать основой новой айдентики. Но как совместить фирменный стиль, все эти визитки, бланки, конверты и даже чашки, со снятыми роликами? Для этого мы и придумали бумажный шоурил. Первый в своем роде.

Вот как он работает: специально написанная программа рэндомно выбирает кадр из видео, который затем появляться в логотипе-звезде. Благодаря этому, любой элемент корпоративного стиля теперь является уникальным и никогда не повторяется. Шоурил, конечно же, будет увеличиваться дополняться новыми работами, а значит — разнообразнее и круче будет становиться фирменный стиль.

Client: Gvardiya Film

Genaral Producer: Oleg Koshevoy

Head of Production: Boris Kirichek Head of Post Production: Sergei Chistyak, Dmitriy Chistyak

Post Production Producer: Vlada Kiselyova

Junior Post Production Producer : Elena Vaskovskaya

Agency: Saatchi & Saatchi Ukraine

Creative director: Kirill Chistyakov

Senior art director: Konstantin Schneider

Head of design department: Nikolay Kovalenko Designer: Alexander Litvin

Copywriter: Oleksandra Kochubey

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

TISC Укрпатент разом із UNIT.City презентували IP Guide для українських ІТ-компаній

17 лютого в інноваційному парку UNIT.City відбулась презентація IP Guide для сфери інформаційних технологій. В ньому зібрані головні поради щодо ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe: Як українцям працювати на іноземних ринках

25 лютого о 10:00 відбудеться безкоштовний онлайн-саміт Beyond Eastern Europe, організований компанією Payoneer. Понад десять експертів в області бізнесу та ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED — без цукру і калорій

Вперше за 130 років BORJOMI презентує інноваційний продукт FLAVORED WATER — без цукру

Ми звикли грати із часом наввипередки, заглиблюватися в міські нетрі та скролити історії з життя. Ми давно орієнтуємось на місцевості ...

Hyundai показує як це, коли оком змигнути не встиг, а діти вже виросли

Hyundai та Innocean Australia вирішили показати, що восьмимісний автомобіль Palisade буде лишатися зручним навіть тоді, коли діти вже виросли.