Бумажный шоурил

Шоурил это лицо продакшена. Он говорит сам за себя. Поэтому мы решили, что именно шоурил должен стать основой новой айдентики. Но как совместить фирменный стиль, все эти визитки, бланки, конверты и даже чашки, со снятыми роликами? Для этого мы и придумали бумажный шоурил. Первый в своем роде.

Вот как он работает: специально написанная программа рэндомно выбирает кадр из видео, который затем появляться в логотипе-звезде. Благодаря этому, любой элемент корпоративного стиля теперь является уникальным и никогда не повторяется. Шоурил, конечно же, будет увеличиваться дополняться новыми работами, а значит — разнообразнее и круче будет становиться фирменный стиль.

Client: Gvardiya Film

Genaral Producer: Oleg Koshevoy

Head of Production: Boris Kirichek Head of Post Production: Sergei Chistyak, Dmitriy Chistyak

Post Production Producer: Vlada Kiselyova

Junior Post Production Producer : Elena Vaskovskaya

Agency: Saatchi & Saatchi Ukraine

Creative director: Kirill Chistyakov

Senior art director: Konstantin Schneider

Head of design department: Nikolay Kovalenko Designer: Alexander Litvin

Copywriter: Oleksandra Kochubey

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Морган Фрімен озвучив документальний фільм про пластик, що «живе» в океані

Короткий документальний фільм «Life Below Water» від ООН, Google та Tribeca Enterprises розповідає про нового мешканця океанських глибин.

Агенція BBH пропонує віртуальний коучинг від сера Джона Хегарті

Кінематографічна VR-платформа агенції BBH пропонує всім віртуальний коучинг від легенди рекламної індустрії сера Джона Хегарті.

Реклама для тих, хто її собі дозволити не може: телеканал підтримує дрібних підприємців

Channel 4, популярний британський телеканал, підтримує дрібних підприємців, передавши ряду малих компаній слоти у прайм-тайм.

iPhone та хокейна стрічка: новий ролик Apple присвячено спорту

iPhone та хокейна стрічка опинилися прикріпленими на багатьох незвичних поверхнях: ключка, льодовий комбайн і навіть підошва ковзанів.

BT & Emma Hewitt directed by Histibe 004-1

Український режисер реалізував зйомки музичного кліпу в трьох країнах під час карантину

Зйомки музичних кліпів під час карантину наповнили музикантів новими викликами, яких ніхто не очікував. Але це змусило їх мислити більш ...

Шість кампаній, які покликані допомогти боротися із залежністю від телефону

Пропонуємо вашій увазі шість креативних кампаній, які допоможуть боротися із залежністю від телефону та й взагалі відпочити від витріщання в екран.